onsdag 5 november 2014

Hemlig bokvän!

Så, idag hade jag då tänkt lägga upp min gissning på vem min hemliga bokvän kunde vara. (se här, om ni inte vet vad jag pratar om) Det var verkligen inte lätt, då jag är ganska känd för att vara dålig på att dra logiska slutsatser och gissa. Detta har även gjort att jag har lidit lite över min gissning.. men det är ju ändå bara goa bokbloggare som ser det här!


Då jag bara följde en av bloggarna i denna bokcytarcirkeln sedan tidigare, så har jag fått göra lite stalking den senaste veckan. Och efter mycket kollande, så har jag kommit fram till att det bara är en blogg som ens nämner hundar (om jag nu inte är helt jättedålig på att stalka)... så, min gissning blir därför på Nelly, på Nellons bokblogg!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Wohoo!! :D Go mig!! :D det här får vi göra om någon gång tycker jag! Jätteroligt! :D

      Radera