onsdag 7 januari 2015

Onsdags nörderi - Doctor Who

Jag ska alltså välja ut en tv-serie, film-serie eller tv-spels serie, och sedan lägga upp häftiga bilder där folk har inspirerats och skapat något nytt! Skriv gärna i kommentarerna om det är någon speciell du vill att jag ska göra! Alla bilderna finns på min Pinterest, och därifrån kan också ursprunget spåras!

Doctor Who

Det mesta som görs med Doctor Who, har att gör med "the Tardis" (Time And Relative Dimension In Space). För er som inte sett Doctor Who, enkelt förklarat, det är ett rymdskepp/tidsmaskin som kan ta dig överallt i tid och rum. Och det "viktigaste", den är större på insidan!

Bokstöd

Gör din egen anteckningsbok!

En bokhylla som öppnas!

Eller kanske en brudbukett?!

Liva upp garderoben lite?

Ytterligare en hylla, denna skulle jag vilja ha!



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Eller hur!! xD Så coola! Jag vill helt klart ha dem när jag har möjlighet!! :D

      Radera