onsdag 7 september 2016

Läser just nu

Har ni någon gång haft den där känslan att ni har massor av saker ni borde göra, men att ni har så mycket tid att ingenting blir gjort? Lite så har jag det just nu. Att söka jobb suger och gör mig stressad över allt annat, och det innebär att inget blir gjort, vilket leder till mer stress.

Men iaf, har läst 5/11 noveller i Bortom Portalen och har kommit 48 sid in i Kaffe med Rån.

Nu ska jag ta hand om mig själv resten av dagen så får vi se vad som händer imorgon. Hoppas alla har en bra dag där ute.


2 kommentarer:

  1. Jag just nu lite, jobbar inte förrän nästa helg då jag bara jobbar extra nu. Så jag måste också söka jobb och försöka att inte stressa sönder och samtidigt göra nå vettigt av dagarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får vi kämpa tillsammans! :) Det är verkligen jobbigt med stressen, men jag försöker precis som du att göra något vettigt. Den här veckan blir det lite kalas-bakande. :)

      Radera