torsdag 16 februari 2012

Torsdagsuppdatering

Just nu "står det lite stilla". Jag är mitt uppe i två böcker, har kommit halvvägs i "Feber" och en tredjedel i "Brisingr". Så inga nya recensioner än på ett tag.

Tänkte däremot skriva att igår hade vi första inlämningen i kursen "Kreativt skrivande 2" som jag går nu. Har skrivit 40sid än så länge. Inte så jättemycket, men mer än jag lyckats klämma ur mig tidigare.. även om jag alltid haft idéer så det räcker och blir över och gillar att skriva. Jag har bara inte sinnesron till att verkligen sätta mig ner, men nu verkar det funka ganska så bra. Hoppas få till ett fantastiskt fantasyäventyr!

Har även läst de andra 3 gruppmedlemmarnas texter, sjukt bra. Alla är så duktiga! Och de är så olika att det känns som om vi kommer få bokkontrakt allihopa efter det här! Känner mig väldigt positiv till skrivandet och imorgon blir det till att skriva lite mer och även försöka komma på bra respons på de andras texter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar