måndag 16 april 2012

Produktiv måndag

I det här inlägget kommer det bli en liten blandad kompott. 

Först ska jag tipsa om ytterligare en tävling. Den är hos Nilmas bokhylla och går ut på att du ska gilla hennes sida på facebook eller skriva om tävlingen på din blogg (som jag gör just nu), och sedan ska du rekomendera en bok till henne som du tycker är bra. 

Sedan ska jag tipsa om utlottningen hos Nellons bokblogg. Där kommenterar du och ev. gillar om du tycker att hennes blogg verkar intressant. 


Jag fick även hem en bok från ica bokförlag idag. Direktkontakt med andra sidan av Rebecca Rosen. Det kan nog bli intressant läsning, jag gillar övernaturligt. Sedan får vi väl se vad jag skriver på bloggen, blir nog mest om hur den är skriven och inte så mycket hur den påvärkar mig... tror jag, men det kan ju ändras... 


Ska försöka skriva ihop en liten recension om Hjärngympa för hunden imorgon eller nåt. Känner att jag har testat den tillräckligt för att kunna skriva lite om den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar