tisdag 8 maj 2012

Stressad helg

Det har varit stilla här på bloggen i ett par dagar.. så idag kommer en liten blandad kompott med saker.

För det första vill jag klaga lite på bekvämligheten med bloglovin! Jag använder det dagligen för att läsa en massa bloginlägg, och då menar jag verkligen en massa! Men då jag använder det, så glömmer jag bort att kolla de bloggar som inte har bloglovin! Och det känns ju inte helt okej.. Så ska sätta mig någon dag och skapa två listor med bloggar jag följer.. en med de som jag har på bloglovin, och en med de som inte har!


Nu till lite mindre klagande.. Jag håller på att läsa Arvtagaren, men det kommer att ta sin lilla tid! En riktig tjockis är vad den boken är! Men kämpar på, vill ju veta slutet!

 Sedan fick jag ett paket idag ockdå! Det var boken Dead and Gone som jag vann!
 Och en gullig liten hälsning fick jag också! Tänk så glad man kan bli över småsaker! Tack Nelly!

Den här boken har lett till att jag har startat den första utmaningen för mig själv! Läsa alla böcker i serien (då det här är nr 9) innan nyår!


3 kommentarer:

  1. Men man kan väl lägga till alla bloggar i bloglovin? Även de som inte har ett konto, tror jag. Jag läser alla bloggar genom bloglovin, hade aldrig kommit ihåg det annars :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade jag TOTALT missat! Tack så mycket för tipset!! Du gjorde precis mitt liv såååå mycket enklare!! :D

      Radera
  2. Varsågod! Lycka till din nya utmaning!

    SvaraRadera