onsdag 30 maj 2012

Tenta-tankar

Just nu är jag inne i världens tentaplugg vecka. Ingen fritid, inga kompisar, ingen blogg (typ)... bara matte! Och för en liten stund sedan gick jag på lunch och satte mig då lite vid datorn. Och jag funderar.. HUR trött på allt är man inte om man ser att bloglovin har 10 nya inlägg, och min första tanke är "Ååhh, gör folk inget annat än att bloggar?!".

DET var INTE en rolig tanke, när jag i vanliga fall brukar reagera med "Ja, 10 nya! Va spännande!". Tentaperioder suger verkligen ut allt det roliga ur livet tror jag. Jag är så trött i huvudet på kvällarna att jag inte har läst en rad ur min bok sedan i söndags, och det är inte helt okej..

Ska försöka få upp något mer inlägg från "30 days of books", men som det ser ut nu kommer det tyvärr att vara ganska dött här tills efter tentan på lördag. Så jag får hoppas att alla har det bra där ute, och fortsätter att blogga om intressanta saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar