tisdag 19 juni 2012

Tillbaka hemma

Nu är jag äntligen hemma igen! Det var fullt ös på DH och jag sov som en stock inatt. Gud va skönt det var att komma hem till sängen igen! Så nu kan jag förhoppningsvis hålla igång här lite bättre, även om midssommar kommer snart.

Tänkte först komma med en liten uppdatering om hur det går med min bok. Jag har kommit ungefär 3/4 nu, kan tyvärr inte ge något sidnummer då jag läser på mobilen.. vilket bara det är lite jobbigt och annorlunda.


I fredags var jag också iväg på min lillebrors skolavslutning! Han slutade 9an, och det var en liknande fest som man brukar ha på studenten.. mysko skola. Även om jag förstått att det tydligen är ganska vanligt med så stora fester när man slutar 9an också.

Men i alla fall, så hade vi lite tid över på eftermiddagen, så jag och min lillasyster gick iväg till en nyöppnad röda korset butik i närheten av där de bor. Tyvärr hittade jag inte så många böcker utan jag gick därifrån med "enbart" två stycken.

  • Skicka vidare... av Catherine Ryan Hyde. Jag ÄLSKAR verkligen filmen som är baserad på denna boken. Gråter ögonen ur mig varenda gång! Hoppas att jag kommer gilla boken också.
  • Rensa i röran med feng shui av Karen Kingston. "Det enkla sättet att skapa ordning och harmoni i ditt hem"... ja, kan vara kul att testa. Tänkte det kunde vara lite intressant, jag läste ganska mycket om feng shui när jag gick på gymnasiet och tänkte jag skulle använda den här boken när jag flyttar in i en ny lägenhet efter att jag kommit tillbaka från USA.

Ja, det var allt just nu. Kommer säkert komma på en massa nya saker att skriva senare idag, men ska försöka sprida lite på det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar