onsdag 25 juli 2012

Virrig som få...

Jaha.. jag är väl egentligen inte speciellt virrig.. även om det känns så just nu. Jag läste ur Before I Die förra tisdagen, men har ändå inte skrivit varken recension eller ändrat bilden under "Vad jag läser just nu". Idag läste jag även ut Delirium, kunde inte släppa boken de sista sidorna! Så sjukt spännande!

Men nu ska vi väl se vad som ska hända. Ska läsa Pandemonium på engelska då jag inte orkar vänta på den svenska, ska försöka lägga upp recensioner både på Before I Die och Delirium och måste gå igenom böckerna jag lånat från biblan och bli lite mer realistisk om vad jag faktiskt hinner med att läsa..

Så, där har ni en liten uppdatering om vad som händer i min lilla bokvärld. I övrigt så är jag inte så mycket vid datorn just nu, vilket för att mitt Bloglovin-konto håller på att ge mig hjärtstillestånd varenda gång som jag loggar in!

1 kommentar:

  1. Sv: Ja, mina nya och olästa böcker i hyllan växer ständigt x)
    Läste Delirium för några månader sedan och tyckte den var okej. Om du gillar den kan jag rekomendera Ful av Scott Westerfeld, ganska lik men personligen tyckte jag att den var bättre ;)

    SvaraRadera