onsdag 19 september 2012

Naglar

Idag har jag varit och köpt en "nail art pen"! Ville testa hur det va att måla med en sån! Tänkte jag skulle försöka börja med med att göra mina "matcha boken med nageln".. Hann göra ett inlägg innan min pensel blev förstörd, och nu tänkte jag testa det igen! Boken den här gången blev World War Z, och jag tänkte att jag skulle försöka göra ett inlägg när jag byter böcker.

Försökte göra typ orange bloddroppar, men vet inte hur bra det gick.. behöver nog öva mer. Mysko nog blir alltid högerhanden bäst (när jag målar med vänster...)

Pennan som jag använde. 

6 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! Har velat ge mig in på nailart väldigt många gånger men inte riktigt haft tid. Köper på mig en massa nagellack och penslar men använder dem aldrig :(
    Haha, för mig är det tvärtom, min högerhand ser alltid sämre ut bara för att jag är högerhänt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :D
      Jo, men det är ju precis de som va de roliga.. jag är också högerhänt! Så det är helt ologiskt att de blir bäst när jag målar med vänster!! xD haha

      Radera
  2. Jättesnyggt! Skulle själv vilja prova det här om det inte vore för att jag är jättedålig på att måla naglarna x) jag får alltid färg på hela fingertopparna och händerna också...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :D haha själv tyckte jag som sagt inte att det blev överdrivet bra, så jag uppskattar verkligen era kommentarer! :D Dock så tog jag en dusch sen, och konstaterade att pennfärgen INTE va vattenfast! :/ men men.. så kan det vara. :)

      Radera
  3. snyggt jue! :D mer sådan om jag får be ;)
    testa för övrig att lägga ett lager överlack/genomskinligt lack ^^ man är nästan alltid tvungen att göra det när man dekorerar naglarna för att det ska hålla bättre :)

    SvaraRadera