onsdag 5 september 2012

Utmanad

För läääänge sedan nu, blev jag utmanad av Nellas bokplanet.. och idag tänkte jag vara så duktig att jag faktiskt skulle svara på det!!

Åtta saker du (förmodlingen) inte visste om mig!

Det ska vara åtta stycken fakta eller vanor som inte är bokrelaterat.


  1. Jag älskar "barnfilmer". Disney, Pixar, Dreamworks... Äääälskar dem. Just i skrivandets stund sitter jag och kollar på How to train your Dragon. Så mysig film. 
  2. Choklad är helt klart en grönsak som ska ätas varje dag! Speciellt nu när jag är i USA så saknar jag chokladen. Har testat 2 olika sorter här, en ena hade seriöst en eftersmak som smakade spya. Himla trevligt, inte! IKEA nästa!
  3. Jag önskar att jag hade gjort lumpen. Hade varit kul att testa. Nu har jag ett skadat knä och kommer nog aldrig kunna göra ens hemvärnets 3månaders utbildning.
  4. Jag gillar att fotografera. Det är ett ganska nytt intresse, även om jag haft kamera de senaste ca 5åren. Men tänkte nu att jag skulle försöka köpa en bättre nu när jag är i Kalifornien, så jag kan få fina bilder! Det finns så många vackra ställen här omkring!
  5. Jag gillar att shoppa, men helst själv. Blir alltid så stressad när jag har andra människor med mig. Jag vill inte kolla på vad de gillar och de vill inte kolla på det jag gillar (är den känslan som jag får). Går jag själv kan jag gå in i vilka affärer jag vill, stanna hur länge jag vill, prova vilka kläder jag vill osv.
  6. Jag gillar när någon sitter och pillar mig i håret eller kliar löst på ryggen. Det är så fruktansvärt mysigt tycker jag. Kan bli kliad på ryggen i flera timmar om någon skulle orka så länge!
  7. Jag gillar färgen svart tillsammans med andra färger. Ex. svart-röd, svart-blå, svart-lila. Hällst ska det vara skrikiga färger. 
  8. Och sist, så sitter jag nästan alltid och kollar på någon film sammtidigt som jag bloggar. Gillar att ha något i bakgrunden när jag sitter. Även om jag bara surfar lite så brukar jag ha en film igång. Nu sitter jag som sagt och kollar på How to train your Dragon (klockan är 22.15 i Berkeley, fortfarande tisdag)

 We are Vikings, We have stubbornest issues!

Så det här var 8 fakta om mig! Men då jag tyvärr är lite dålig på att läsa bloggar just nu, så har jag absolut INGEN koll på vilka som varit utmanade! Så jag är så tråkig att jag inte uutmanar någon, men är det någon där ute som inte blivit utmanad ännu, så utmanar jag dig! Skriv gärna en kommentar om du skulle känna dig utmanad, så jag kan hitta till dig!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker också om barnfilmer x) Men väger upp genom att titta på en del skräckfilmer också :)
    How to train rour dragon är verkigen jättemysig, måste se om den snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. oohh, älskar också skräckfilmer! :D Men jag vill gärna ha någon att krama på efter då, eller iaf ha min hund i närheten! xD

      Radera