måndag 1 oktober 2012

Dag 18

Jag hoppade över dag 17, för att jag helt enkelt inte kunde komma på något bra citat ur min favoritbok... så hoppar vidare till dag 18 direkt istället.

Day 18 - A book that disappointed you.

Det här var ändå ganska enkel, för jag har två böcker som jag kommer att tänka på direkt när det kommer till besvikelser. Den första är Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist och Before I Die av Jenny Downham. Men eftersom jag bara ska välja en bok, så blir det Before I Die.

Jag blev nyfiken på den för att jag såg filmtrailern med Dacota Fanning, och när jag kollade på bloggar så var det ganska många som gillade den. Men tyvärr så måste jag säga att den inte föll mig i smaken och var lite av en besvikelse då jag mest tyckte att Tessa var gnällig och korkad i större delen av boken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar