måndag 8 oktober 2012

Dag 19

Day 19 - Favourite book turned into a movie.

Tja.. jag har en tendens att se första delen i en film och sedan ligga i och läsa serien med böcker... Men vet inte om jag läst så många böcker som blivit film.. Harry Potter, Sagan om Ringen, Twilight... Men jag känner att det är så extremt tjatigt att prata om Harry Potter hela tiden (även om jag planerar att köra 30 dagar av Harry Potter sen..) så.. den här punkten blir tilldelad Sagan om Ringen!

Sagan om Ringen var en stor del av min tonår, och jag älskar filmerna! Har läst böckerna också, men fann dem lite smått uttråkande ibland.. Men det är ändå några av de bästa filmerna!

2 kommentarer:

  1. Sagan om Ringen filmerna är underbara :) Men jag har inte läst böckerna än, borde kanske göra det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske :) Hoppas du gillar dem! :) Jag minns att jag gillade Tom Bombadill, en karaktär som inte ens är med i filmerna.. :)

      Radera