torsdag 4 oktober 2012

Ny sida

Ikväll har jag lagt till en ny sida på bloggen, 100 ungdomsböcker! Det är min läsutmaning, även om jag inte har någon speciell tid satt på den, så är mitt mål att jag någon gång ska ha läst alla böcker på listan (eller iaf första i en serie)!

Sedan mitt inlägg så har jag även gjort en ny bok blå, även om jag inte läst den nu... missade den bara förra gången. Det var nr. 64. The Trouth About Forever, av Sarah Dessen. Anledningen till att jag missade den var för att jag läste den på svenska, Mitt Perfekta Liv, och då helt enkelt inte kopplade ihop namnen på boken.


Sedan tänkte jag komma med en uppdatering om hur det går med min bok. Det går saaaaaaakta framåt! Jag hinner knappt läsa, och att det är på engelska gör ju inte direkt saken lättare tyvärr. Dumma dyslexi... men snart är den slut i alla fall! För det är ju faktiskt en bra bok, funderar dock på om jag ska läsa en av mina svenska böcker här näst..


2 kommentarer:

  1. Spännande att se din utvärdering av world war z blir. Jag har den översatta versionen i bokhyllan och hade tänkt plocka upp den någon gång i framtiden :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu är jag klar med den och hoppas att jag ska kunna få upp något idag eller imorgon! :D Värd att läsa tycker jag nog att den var i alla fall. :)

      Radera