måndag 12 november 2012

Bio!!

I veckan var jag och såg filmen The perks of being a wallflower på bio. Jag visste egentligen inte vad den handlade om, men då i princip alla bokbloggar som komenterat boken varit överväldigande positiva.. tänkte jag att det var lika bra att gå och se filmen medan jag hade chansen!

Tyvärr fick jag gå själv, då ingen av mina kompisar tyckte att den verkade speciellt bra. Och jag kan helt ärligt säga att jag själv inte direkt visste vad den handlade om, förutom att huvudpersonen skrev brev till någon "hemlig" person.

IMDB

Jag är glad över att jag bestämde mig för att se filmen, den va verkligen bra! Så nu står jag i kö på biblan för att kunna låna boken.. men det var ganska många som hade samma tanke som mig...

Något som jag personligen tyckte var extremt roligt i filmen, var att de hade med Rocky Horror Picture Show i den! (lite youtube-filmer) Jag tyckte att det var helt fantastiskt, för jag gick själv och såg en sådan show vid halloween! De fångade verkligen hur ungdomarna här ser på den showen! Det var sjukt roligt att se!!

Nu står jag som sagt i kö för boken, och känner att jag borde verkligen komma ur den här "se filmen, läsa boken"-fasen och komma in i "läsa boken, se filmen"... men men, man kan ju inte få allt här i värden och jag är ju lite seg av mig ibland.. Hoppas att alla som sett filmen gillade den lika mycket som jag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar