lördag 22 december 2012

Doomsday-läsning

Jaha, idag skulle jorden gå under ja. Den 21e är visserligen inte över här i Kalifornien ännu, men jag känner mig på något vis ganska säker. Även om det nu inte är säkert förän kl 9 ikväll (då den 21e skulle varit över för Maya-folket).. för övrigt 06.00 den 22e för folket i sverige.. :)

Idag har jag läst City of Bones och kunde verkligen inte slita mig! Läste säkert 200sid i sträck, och nu är den slut! Kommer inte kunna få tag på fortsättningen förän nästa år, så får hoppas att den är värd väntan!

Så, tills vidare så ska jag läsa bok 2 i serien om Percy Jackson; The Sea of Monsters.


1 kommentar:

  1. Sv: Ja, triangeldraman börjar verkligen kännas uttjatade vid det här laget. Lite Star Wars känsla gav det faktiskt, nu när du säger det ;)

    SvaraRadera