onsdag 16 januari 2013

biblan halvt slut

I måndags skrev jag att jag skulle till biblan en sväng.. och så blev det också. Två böcker fick jag med mig hem. 

The Last Olympian av Rick Riordan (Percy Jackson #5)
forever av Maggie Stiefvater (The Wolves of Mercy Falls #3)

Nu blev det ju lite så.. att The Last Olympian redan har blivit utläst! haha jag vet, men jag kunde inte hålla mig.. Så, när det kommer till recensioner då, så tänkte jag ha ett enda inlägg med 5 minirecensioner av Percy Jackson serien! Har inte skrivit om en enda och har utöver det fortfarande City of Bones och The Replacement att recensera. Så det blir ett enda långt Percy Jackson-inlägg! 

Det ska bli trevligt att få läsa sista boken om Sam och Grace, men jag har tyvärr inte så höga förhoppningar då jag har läst lite överallt att den inte ska vara så bra.. men försöker hålla hoppet uppe och ge den en chans i alla fall!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar