torsdag 3 januari 2013

Gott Nytt år!!

Oj oj oj!! Nu var det lääänge sedan som jag uppdaterade här! Det har helt enkelt inte blivit av! Men nu har jag 4 böcker som ligger på hög och väntar på att recenseras! Men just nu så blir det nog en nyårs-uppdatering! Det är många bokbloggar som gör det, och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna göra min lite annorlunda. Men alla böcker finns under fliken "läst 2012", så i det här inlägget kommer jag bara att lägga upp lite "fakta" och sedan de böckerna som jag tycker var bäst!

Totalt: 29 böcker
Svenska:  15
Engelska:  14

Jag har valt ut 4 böcker som jag gett högsta betyg på Goodreads, och som har betytt mycket för mig det här året.

 
  

Alla har på sitt eget lilla vis fastnat i mitt huvud, och kommer förhoppningsvis att göra det i lång tid framöver!

Så till slut får jag väl önska alla ett Gott Nytt Bokår!!


3 kommentarer: