torsdag 23 maj 2013

Ändringar...



Ja, ibland så får man ändra lite i hur man har tänkt sig inläggen på bloggen. Igår hade jag sktivit ett ganska långt inlägg om hur jag var besviken på att inte ha hört något ifrån den skrivartävlingen som jag var med i. Men jag kände att jag inte ville anklaga någon utan att få svar, så jag väntade med att publicera inlägget och mailade Ann istället. Och visst, jag fick ett svar ganska snabbt, och hon hade visst presenterat vinnarna av tävlingen...

Mysko tyckte jag och kollade igenom min mail... och jo, självklart hade mailet hamnat så fint i skräppost-mappen! *suck* Så här har jag gått och varit irriterad över att inte ha fått något svar, när jag haft det på min mail hela tiden om jag bara letat lite bättre! Så idag blev det inte ett så intressant inlägg från min sida.. Jag blev inte placerad bland de 4 första och jag lärde mig att kolla skräppost-mappen!

Och sedan upptäckte jag även att jag redan hade gjort en recension på Alice in Zombieland!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar