onsdag 3 juli 2013

Gjort det igen...

Ja, nu lyckades jag EN GÅNG TILL!! *suck* Ibland blir man lite trött! Köpte mig en bok (Breaking Point) som jag tyckte lät jättebra, kommer hem och börjar läsa.. och så känner jag att jag inte riktigt hänger med. Kollar upp boken på Goodreads, och javisst, det är nr 2 i en serie! Jag blir så irriterad på att det inte kan stå tydligt på böckerna när det är serier!! Så, imorrn blir det till att fara till biblan och se om jag kan hitta den första boken att läsa.. *dubbel suck*

 

2 kommentarer:

  1. Det där irriterar jag mig också på. Hur svårt kan det vara att ange att det är en del i en serie och vilken del i en serie boken tillhör? Så onödigt att man ska behöva dubbelkolla på andra sidor innan man lägger sin beställning

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Ja, som märktes var jag lite irriterad när jag skrev inlägget igår.. Hoppas på att jag kan hitta den första på biblan idag.. :)

      Radera