onsdag 25 september 2013

Förhoppningsvis tillbaka!!

Det var länge sedan jag skrev här nu. Jag har flyttat hem från USA och börjat plugga på universitetet med allt vad de innebär! Jag har fortfarande inte hunnit läsa ens en halv bok, men jag hann läsa klart "The Candy Shop War" tillsammans med mitt värdbarn. Den var riktigt gullig faktiskt.

Sedan, förra helgen, fyllde jag 25år! Helt galet! Men jag fick i alla fall några bokiga presenter! Två böcker av min bror och hans sambo. Cirkeln och Eld! Och sedan av pappa och hans fru så fick jag en läskudde! Så nu kan jag ligga i soffan med min nya läskudde och läsa mina nya böcker... snart iaf! Måste läsa klart boken jag håller på med först!



Nu läser jag Ensamma hjärtan och hemlösa hundar, vi får se hur den är. Är ju inte direkt den typen av bok som jag brukar läsa! Men alla säger ju att den är så bra, en riktig feelgood bok! Så nu ger vi den en chans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar