lördag 9 november 2013

Lördag - dag 5

Idag är det lördag igen. Det är nu dag 5 på utmaningen.. men jag ligger kvar på dag 3! Jag glömde bort att göra en uppdatering, men jag kan berätta nu då att jag skrev dag 2 också och kom upp i 3337 ord (3334 är gränsen för dag 2)! Däremot på torsdagen (dag 3) så fick jag ett samtal ca 16.30 när jag var på väg hem från skolan. Jag skulle få provjobba på ett jobb, dagen efter! Jag var ledig på fredagen, och hade lite saker inplanerade då. Alla dessa saker var jag nu tvungen att trycka in på torsdagskvällen, då jag också hade tvättid. Jag kanske inte behöver påpeka att jag inte hann skriva så mycket som ett ord!

Dag 4 (fredagen) jobbade jag 7-16, och när jag kom hem hade jag ont i hela kroppen! Men, ingen vila för mig. Då var det bara att fixa i ordning sig, jag hade lovat att jag skulle prata om mitt år i USA för en grupp tonåringar. Så kl 18 bar det iväg igen och jag var inte hemma förän 23.30, och då hade jag definitivt inte orken att skriva!

Så nu är jag som sagt på dag 5, och ligger 2 dagar efter! Jag får se om jag kan skiva ikapp det här i helgen, men jag måste få in plugg också... och så är det ju fars dag!

random bild från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar