måndag 31 mars 2014

Söndagsuppdatering v 13 ... på en måndag

Jahapp.... märkte nu på morgonen att något blev fel igår. Mitt inlägg verkar helt enkelt ha försvunnit! Jaja, så kan de bli med tekniken ibland, även om det är lite mysko. Så jag gör en liten kortare variant idag, och så ska jag försöka hålla mig till schemat lite bättre den här veckan!

Så, när det kommer till läsningen så har jag inte kommit så jättelångt denna veckan heller.. är nu på sid 112 i Bilbo. Skolan och en massa annat, som att till exempel vara ute i det fina vädret, har gjort att det inte har blivit så mycket läsande. Hoppas att jag kan läsa ut boken i helgen så "jag blir av med den", då jag lätt tröttnar på böcker (även om jag tycker att de är bra) när jag helt enkelt läser dem för länge.

Det här var kortfattat vad jag skrev igår.. så kanske denna veckan kan uppdateringen komma upp som den ska så jag slipper skriva om den lite snabbt på måndagen!

Ha en underbar vecka där ute allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar