söndag 2 mars 2014

söndagsuppdatering

Idag är det söndag igen, och dags för min uppdatering!

Förra veckan så hade jag kommit 40sid i The Hobbit. Nu ligger jag på 65 sid... Alltså, ni kan ju förstå själva hur mycket tid jag läser i veckorna och varför det inte blir så mycket recensioner. Men jag kanske ska se det som ett tecken på att jag ska skriva klart alla de recensioner från förra året som bara ligger i min "utkast"-låda och väntar!


och för er som inte visste det (det märks väldigt tydligt på mitt Pinterest-konto)... jag är löjligt förtjust i dvärgarna och speciellt Fili och Kili i filmerna!

2 kommentarer:

  1. Oj, får panik när det ligger grejer i utkast, haha! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha :D jag skriver rubriker och lägger i utkast bara för att jag "ska komma ihåg att skriva om det"...*hosthost* går jäääättebra! ;) hahaha

      Radera