söndag 9 mars 2014

Söndagsuppdatering

Hej där ute!

Tredje veckan nu som jag gör min söndagsuppdatering, och än så länge lyckas jag komma ihåg det iaf! Tyvärr blir det inte mycket till uppdatering, då jag inte läst en sida sedan förra veckan (iaf inte i någonting som inte är kurslitteratur). Såååå, står fortfarande still på 65sid i The Hobbit.

Däremot satt jag precis och skrev ett litet schema (med betoning på litet) som jag ska försöka hålla mig till i veckorna.

Tisdag: skrivaruppdatering
Torsdag: recension
Söndag: bokuppdatering

Dessa tre punkter ska jag försöka ha varje vecka. Och på fredagarna så ska jag försöka lägga upp ett nagellacks-inlägg och på lördagen ska jag se om jag kanske kan komma igång med Grimm-sagorna igen. Men dessa två saker är bara i mån av tid och ork (just nu är det 1v till nästa tenta).

För att se några gamla nagellacks-inlägg kan ni kolla här. Några få är det iaf. Grimm kan ni läsa lite om här.

2 kommentarer:

  1. Det är inte alltid så lätt att få tid och ork att räcka till. Vad pluggar du?

    Sv: Ja, det är ju så självklart egentligen, vet inte varför jag inte riktigt tänkt på det tidigare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag pluggar till Högskoleingenjör i Datateknik med inriktning mot inbyggda system :)

      Radera