onsdag 6 augusti 2014

försenad månadsrapport!!

Ojoj, nu har jag varit borta från bloggen så länge att jag t.o.m. glömmer bort att skriva en av de få sakerna som faktiskt brukade vara det enda direkt återkommande! Så här kommer iaf min månadsrapport för Juli!

1. The Hobbit av J.R.R Tolkien
2. The Walking Dead, vol 1, Days Gone By, av Robert Kirkman
3. The Walking Dead, vol 2, Miles Behind Us, av Robert Kirkman
4. The Walking Dead, vol 3, Safety Behind Bars, av Robert Kirkman
5. Röd måne av Elisabet Nemert

The Walking Dead är visserligen seriealbum och inte direkt böcker, men det är ju ändå något jag läst och de har hjälpt för att få tillbaka min läslust! Jag har redan lånat vol 4-8 från biblan, bara för att kunna ha dem hemma när jag väl känner för att läsa fortsättningen!


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar