söndag 17 augusti 2014

Helgen som varit

Det här har varit en riktigt trevlig helg. Det var marknad i min lilla håla och sedan så var jag på mitt livs första kräftskiva! Det var riktigt roligt! Dock inte lika kul idag... speciellt inte när jag behövde plugga inför tentorna nästa vecka... 

Något av det roligaste med marknaden var egentligen inte själva marknaden, utan att jag fick leka lite med facebook på jobbet! Jag jobbar ju lite extra i en bokaffär, och fick min chef att tycka att "självklart ska vi ha en marknads-utlottning på fb!". Det roliga då var som sagt att det är jag som fick ta hand om den! Chefen bestämde vad som skulle lottas ut, och jag fick ta kort och skriva ett inlägg! Imorgon ska jag skriva upp alla namn på de som är med och dra en vinnare som får vårt lilla pocket-paket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar