torsdag 7 augusti 2014

Me walking to biblan... och lite annat..

Cinder tog slut i helgen.. den var mycket bättre än vad jag trodde! Tyvärr har jag inte hört så bra om Scarlet, men vi får väl se när jag kan läsa den! Jag hoppas självklart att jag kommer tycka om den ändå, även om andra säger att den inte är lika bra som den första!

Sedan har jag varit på biblan en sväng och hämtat upp vol. 4-8 av The Walking Dead! Sedan måste jag nog be dem beställa hem fler.. för såg att det fanns måååånga fler volymer än så!



Igår innan jag gick hem från jobbet så bestämde jag mig för att kolla igenom "låna hem hyllan" ordentligt och se om det inte fanns något som jag ville läsa ändå, och jag hittade faktiskt en bok! Farlig Förmåga. Har inte hört något om den direkt, så vi får se hur den är, hoppas självklart på det bästa!

 

Var tvungen att vänta på bussen i närheten av en bokhandel idag.. ni kan ju föreställa er hur det blev! haha 2 böcker slutade det med iaf. Båda på engelska. Det är något med att läsa på engelska, det känns mer levande då på något vis! Den världskända The Fault In Our Stars och sedan en bok som jag aldrig har hört talas om, men den lät bra (och hade bra betyg på Goodreads märkte jag när jag kom hem), Throne of Glass. Hur snygg är inte den framsidan förresten?! Min fantasi bara springer iväg med mig när jag ser den! 



Så... nu återstår bara att bestämma vilken jag ska läsa först... OMG! haha Någon som har tips!?

2 kommentarer:

  1. The fault in our stars är SÅ bra! Jag är lite nyfiken på Farlig förmåga, så läs den först så jag får veta vad du tycker om den sen ;) Haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha "tyvärr" så blev det The Fault In Our Stars som jag började med! :D Och än så länge är den riktigt rolig!! xD haha älskar berättarrösten och hennes underbara ironi! :D
      Kan se till att Farlig förmåga blir nr 2! ;) haha

      Radera