onsdag 17 september 2014

läsuppdatering

hmm, har konstaterat att det står lite still på mina "läser just nu" bilder på sidan här. Tyvärr så är det så att jag inte läst så mycket som en rad sedan jag läste ut Farlig Förmåga för 1½ vecka sedan. Skolan gör mig jättetrött, och ändå pluggar jag inte ens i närheten av vad jag borde. Förhoppningsvis kan jag få in lite rutiner den här veckan och då även få lite tid över att läsa på också.

När det kommer till ljudboken Drakjägarens flicka, så står det tyvärr också helt still då min telefon fick för sig att gå och dö. Just nu har jag en lånad telefon där jag inte kan sätta in mitt SD-kort, så jag har varken musik eller böcker att lyssna på när jag åker buss till och från skolan. Tro mig, jag lider! Det är fruktansvärt tråkigt att vara åksjuk och bara sitta och stirra framåt utan något att lyssna på! Snart har jag förhoppningsvis en ny telefon iaf, så då hoppas jag att jag ska kunna lyssna färdigt på boken snabbt!

Jag har bestämt mig för att nästa bok blir Kampen om Järntronen, men jag kommer inte ändra bilden förrän jag faktiskt börjar att läsa den.



Något som inte står på sidan är ju också att jag läser boken Nordiska Väsen.
Bilderna är så otroooligt fina i den! Kan sitta och titta i den när jag är för trött för att faktiskt läsa. (Min dyslexi är väldigt beroende av hur pigg jag är när jag läser)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar