onsdag 29 oktober 2014

min hemliga bokvän

hihihihi Igår fick jag hem ett paket från en hemlig kompis!! Jag är med i Nellons bokbytarcirkel och nu ska jag bara försöka lista ut vem det var som gav mig paketet! Jag tror att jag redan vet, men jag vill inte avslöja min gissning förrän efter "sista utskickningsdatum" (4 nov) så jag inte eliminerar folk för de andra som ska gissa!

 


Jag fick boken Paper Towns av John Green, tre påsar te, ett magnetiskt bokmärke (som jag redan flyttat över till boken jag läser) och två kexchoklad. Sedan fick jag ett jättefint vykort med ett litet meddelande! Oh så roligt så här mitt i tentaveckan! (säkert annars också, men speciellt nu!) Boken är jag jättenyfiken på! TACK min kära bokkompis!


2 kommentarer:

  1. Vad bra att det har kommit fram. Hoppas du blev nöjd. Såg på din "100 ungdomsböcker"-lista att du inte hade läst den där så ja, hoppas du kommer gilla den. Kramar din hemliga bokvän!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oja! Supernöjd!! :-D så extremt roligt det här är!

      Radera