måndag 3 november 2014

Nya böcker

När jag var iväg på min lilla bokhelg med jobbet, så kom jag hem med 22 nya böcker där ifrån! Dock så var det väldigt få som egentligen var i min stil, men vissa kan jag ge bort som presenter iaf!

Men jag tänkte iaf att jag skulle visa de böckerna som jag tänkte att jag skulle behålla!

 Kika ut i Rymden är en faktabok om rymden för ganska små barn. Den har en massa intressanta flikar att öppna och mycket intressant fakta.

Fan och Hans Moster Gör en Pudel är en bok om uttryck som vi har i sverige, och vad de betyder. En riktigt rolig bok, som jag kan tänka mig är ännu roligare med ett gäng kompisar!

Himlen är alltid högre är första boken i en ny serie. En man blir mördad framför Nathalie, på nästan exakt samma vis som hennes stora kärlek blivit tio år tidigare... dam dam daaaaa...

 Gevär Säljes pga dödsfall är en bok fylld med "dumma" blocket annonser. Människor som stavat fel, eller bara uttryckt sig konstigt. Rolig var den iaf!

Till Flickorna i Sjön ville jag behålla efter det att författaren berättat om den. Den verkar hemsk, fast på ett bra sätt.. om det nu går..

Emilys Porträtt får jag inte riktigt grepp om. Baksidan säger mig inte så mycket, men ändå tillräckligt för att jag skulle vilja behålla den.. jag är konstig, jag vet!

Hälsofällan. Ja, en bok om vad vi äter egentligen. Sluta räkna kalorier och börja räkna gifter, typ..

Och till sist, Pizza! En hel bok med en väldig massa (underliga!!!) recept på pizzor! Eller ja, kanske mer underliga "pålägg" på pizzor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar