onsdag 19 november 2014

Uppdatering från Texas

Ja, här kommer en liten uppdatering om egentligen ingenting! Jag befinner mig nu i Texas, hos en av mina bästa vänner. Skrivandet står still, läsandet står still och skolarbetet står definitivt still! Åt en av de berömda Twinkie's igår, och för er som inte förstår det roliga i det (enligt mig, självklart) så kolla på filmen Zombieland!



Och ja, efter två utmaningar insåg jag att det är riktigt roligt att leta upp olika gif's till mina inlägg. Så tyvärr kommer ni nog att få stå ut med det ett tag, sorry för det...

Jag ska vara här till den sista november, så fram tills dess så vet jag inte hur aktiv jag kommer att vara. Men glöm inte bort min utlottning, och dela den gärna! Ha det bra alla där ute!

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt med resa i november! Hälsa från mig och gratta till den lilla! (Ryktet går ju i små hålor, hihi)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe ja, det är riktigt underbart! Vi hade världens åskväder i natt dock, men samtidigt var det riktigt häftigt. Har hälsat och grattat, och hon hälsar tillbaka och tackar så mycket! :)

      Radera