måndag 8 december 2014

lite pyssel i skolstressen

När skolan är väldigt jobbig, som den är till och från, så är det underbart att bara sätta sig och läsa lite bloggar och bara kolla runt. En sådan här koll, ledde mig in på en ny blogg, nämligen gpkjeilen. Det står för Gabriella Poopuu Kjeilen och hon är bokbloggare, författare och egen företagare. Jag är djupt imponerad! Och efter att ha läst om hennes bok, är jag väldigt nyfiken! Jag hoppas att jag kan läsa den någon gång snart!

Något annat roligt med hennes blogg, är att hon just nu har en adventstävling! Där kan man vinna tre böcker! (och vem vill inte vinna böcker?!)

Paketet innehåller Fredens pris av Anna Blixt, Ödesgudinnans val av Caroline Hurtig och Mellody Looh - Födelsemärket av Gabriella P. Kjeilen.

Tävlingen är öppen till den 13/12, så passa på!


2 kommentarer:

  1. Ja vem vill inte vinna tre böcker, tihi!
    Och om man redan gjort det då? ;-)
    Då säger man God Jul och laser dem......

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha japp :P nya böcker är ju alltid roligt! :D

      Radera