tisdag 2 december 2014

Vinnaren!!

Först vill jag passa på att tacka alla som varit med i tävlingen och som grattat mig och min lilla blogg!

Och vinnaren i min stora födelsedagstävling är: Violen!! Du kommer att få hem Alfabethuset, Bärnstenar i vattnet och Kleptomania! Stort Grattis till dig! Jag hoppas du kommer tycka om böckerna!

Andra pris går till: Tina!! Grattis!! Du kommer att få hem Samlade dikter och Havsmannen!

Och tredjepriset går till: Malin!! Grattis!! Du får hem Vampire Diaries!


Ett stort tack, igen, till alla som ville vara med i min tävling! Jag tyckte att det här var jätteroligt! Jag kommer kontakta alla vinnarna via mail!

(Lottningen skedde med hjälp av ett excel ark och hemsidan random.org.)


4 kommentarer:

  1. Ojojoj, vilken fin julklapp såhär I förskott. Jag har en känsla av att alla tre böckerna är bra.
    Tusen tack och god jul!

    SvaraRadera
  2. Så kul! Tack så himla mycket :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna! Och hoppas du kommit hem utan alltför mycket jetag. Har taggat dig på min blogg =)

    SvaraRadera