onsdag 28 januari 2015

Onsdags nörderi - Sagan om Ringen

Jag ska alltså välja ut en tv-serie, film-serie eller tv-spels serie, och sedan lägga upp häftiga bilder där folk har inspirerats och skapat något nytt! Skriv gärna i kommentarerna om det är någon speciell du vill att jag ska göra! Alla bilderna finns på min Pinterest, och därifrån kan också ursprunget spåras!

Sagan om Ringen

Det finns väldigt mycket saker på temat Once Upon A Time, lite svårare var det dock att hitta

Bokrelaterat
En hemgjord anteckningsbok

Ett bokstöd med Gandalf och Bilbo

En bokhylla - OMG!! Ta mina pengar och fixa en till mig!

En annan snygg anteckningsbok

Annat roligt

En mugg - hade varit rolig att ha med på skolan

En lite häftig bröllopstårta 

4 kommentarer:

  1. Åh den där tårtan hade jag inte sagt nej till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur!! Kanske inte som bröloppstårta, men födelsedag iaf! :D

      Radera
  2. Så snygg tårta! Den där muggen hade jagg gärna haft :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur!! Önskar att jag kunde göra sådant!! :( Men jag tränar på! Ca 2ggr/året gör jag en tårta, och jag blir bättre! :D haha

      Radera