lördag 17 januari 2015

Tillbaka med min blogg

Denna veckan har varit helt galen... jag hade en tenta igår, och jag har pluggat som en idiot i veckan! Jag hoppas att den gick bra, men man vet ju aldrig. Så i helgen nu blir det bara till att slappa och ta det lugnt! Fixa lite fler tidsinställda inlägg och fortsätta läsa The Host! Är ca 118 sid in nu.

Det finns inget skönare än att bara få sitta i soffan en hel dag efter en vecka som gjort att man inte kan sluta ögonen utan att se elektriska komponenter och magnetfälts-uträkningar!

Mot The Host!!


2 kommentarer:

  1. Har du fastnat i den än? Boken alltså :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. nja, inte direkt.. hon är ute i öknen och traskar nu.. men jag tycker tyvärr än så länge att den är ganska seg :( jag hoppas jag kommer gilla den mer, alla säger att den är så bra!

      Radera