torsdag 23 juli 2015

Skriver

Jag har fått in lite nya rutiner i mitt liv! Jag har bestämt mig! Ska jag någonsin få klart min andra bok så måste jag faktiskt skriva den. Så nu är hela mina kvällar uppbokade. Först lagar jag mat och äter med killen, när det är klart är klockan ca 20. Då blir det lite plugg inför tentorna i augusti och när det är klart så sätter jag mig och skriver!

Jag hinner olika långt i skrivandet varje dag. Det enda jag har bestämt är att jag SKA skriva varje dag, även om det bara blir i 5 min!! (vilket det aldrig blir när jag väl kommer igång) Idag hade jag verkligen ingen lust, men det slutade med straxt över 1000 ord, och det går verkligen inte att vara missnöjd med. 

För er om kanske vill ha lite mer uppdateringar, följ mig gärna på instagram. Där lägger jag upp bilder både från när jag skriver, läser eller jobbar med roboten Nao. Elinacomsedt heter jag där, så det är lätt att hitta. Jag hoppas att jag kanske ska få in lite mer tid för att läsa, men just nu prioriteras skrivande och plugg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar