torsdag 31 december 2015

2015

Ja, nu är det här året slut. Kan inte direkt säga att jag känner något speciellt över det, det känns som vilken dag som helst. Det har inte varit ett allt för lätt år, med sjukdom och svår skola, men det har börjat ordna upp sig och jag ser ljust på framtiden.

Tyvärr fick jag inte färdigt utkastet till bok 2, och det kommer att bli ett av mina mål för 2016. Jag vill verkligen ha klart det, historien är ju awesome! (iaf i mitt huvud! haha)

"Bara" 11 böcker blev lästa i år (ett manus av en kompis också), så ni märker ju själva att det inte varit så lätt. Det är inte ens 1 bok i månaden och det är jag lite besviken på.

Bästa boken: Under the Never Sky av Veronica Rossi

Största överraskningen: The Host av Stephenie Meyer

Här är de 10 böckerna jag läst, The Host först och den senaste är Kanske imorgon. Klicka in under fliken "Läst 2015" om ni vill läsa mer om dem.


I det stora hela har det varit bra böcker som jag läst och jag känner mig inte direkt besviken på dem. Jag hoppas att jag ska hinna läsa lite mer i framtiden, men samtidigt så är det slutspurten i skolan nu och det är den som kommer att prioriteras.

Men jag önskar er alla ett gott nytt år med många roliga och bra böcker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar