söndag 24 januari 2016

Skrivsöndag #4

Den senaste veckan har varit både lätt och svår när det kommer till skrivandet. Jag har fått dela upp min grupp av karaktärer i tre olika grupper och känner nu väldigt tydligt vilka som det är roligast att skriva om. Men det är bara att kämpa på och försöka att få alla gruppernas historier att gå framåt. Det ska inte alltid vara lätt, sägs det iaf.

Nu ord: 53 882
Ord denna veckan: 4 289
Start ord: 39 338
Ord totalt sedan start: 14 544

Nu sidor: 99
Sidor denna veckan: 8
Start sidor: 72
Sidor totalt sedan start: 27

Den här veckan har det blivit ca 612 ord om dagen vilket tyvärr är ca 50 ord mindre per dag. MEN, det är jag ändå inte så ledsen över utan känner att det verkligen går bra för mig med mitt skrivmål och jag kommer helt klart framåt i min berättelse!


2 kommentarer: