söndag 17 januari 2016

Skrivsöndag #3

Den här veckan har varit lite jobbig. Mitt i tentaplugget blev jag lite sjuk och stressen gjorde att jag inte alls hade någon lust att skriva. MEN jag är super och lyckades ändå hålla mina 20 min varje dag! Lite fascinerande är att min huvudperson hittade ett hus uppe i bergen. Jag har inte den blekaste aning om vad det är för hus eller vad det gör där! Jag hoppas att jag kan få reda på det ganska snart när de håller på att kolla igenom det, det har uppenbarligen varit tomt väldigt länge!

Inlägget idag blev lite sent, men som sagt, jag klarade mina 20 min idag med! *Yeay*


Nu ord: 49 593
Ord denna veckan: 4 643
Start ord: 39 338
Ord totalt sedan start: 10 255

Nu sidor: 91
Sidor denna veckan: 8
Start sidor: 72
Sidor totalt sedan start: 19

Den här veckan har jag skrivit i snitt ca 663 ord om dagen, vilket är en ökning med ca 130 ord per dag! Det tycker jag är riktigt bra! Mycket tror jag beror på att jag nu har kommit in i historien ordentligt igen och att allt flyter på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar