onsdag 3 februari 2016

Onsdagsuppdatering #4

Så här på en onsdag så vet jag inte om jag ska känna mig stressad över vad jag har kvar att göra denna veckan eller inte. Samtidigt som det känns att veckan håller på att ta slut så känns det som om jag har massor av tid kvar! Men ändå..

Den här veckan stannar jag på sid 170, vilket lägger ytterligare 50 sidor bakom mig. Nu har historien faktiskt blivit riktigt intressant, men pga att jag var nere i Lun på den där konferensen så ligger jag nu efter i skolan och behöver plugga på i princip all min lediga tid. Det hjälper inte direkt att jag blev sjuk med..

Men nu ska vi vara positiva! Har sökt ett jobb och fick idag ett samtal från arbetsgivaren. Hoppas på att få höra ifrån dem snart igen och att jag får komma på en intervju!

Hur går det för er och era läsprojekt?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar