måndag 14 mars 2016

Paus-brott

Jag bara kände att jag var tvungen att slänga in ett inlägg här med tanke på att jag var på bio igår! Jag såg Pride and Prejudice and Zombies! Jag gick dit helt utan förhoppningar och jag är kär! Helt kär! Jag tror det var kombinationen av tjejer som dödar zombies i långklänningar och korsett och kärleksdramat som följer den ursprungliga berättelsen väldigt bra!! (iaf efter det jag minns)

Nu vill jag ha tag på boken så jag kan läsa den! Filmen var som sagt asbra, enligt mig! Den var rolig, sorglig och lite seriös där det bör. Att The Doctor (Matt Smith) och Cercei Lannister (Lena Headey) var med bidrog även till lite komisk effekt, även pappa Lannister var med. Speciellt en av meningarna från Matt fick mig att skratta högt, total Doctor Who referens! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar