lördag 21 maj 2016

Omläsning av Harry Potter

Jag räknade ut idag att det är ca 13år sedan jag sist läste Harry Potter och De Vises Sten sist. Jisses vad jag har glömt bort detaljer från böckerna. Nu är iaf boken slut och detta har gett mig en förnyad "Harry Potter är det bästa som finns"-känsla och jag ska fortsätta att läsa böckerna även om jag inte hann till festen ikväll!

Jag tänkte att jag ska läsa varannan bok nu ett tag framöver. Nu ska jag läsa Tangents och efter det blir det Harry Potter, en ny bok, Harry Potter osv. Ni fattar poängen. Varannan bok så att jag kanske kan beta av min olästa-hylla också. Men ikväll, Harry Potter fest!


2 kommentarer:

  1. Jag ska också läsa om harry potter nu framöver. Är så himla taggad fördet. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur! :D Harry Potter är awesome! ^_^

      Radera