fredag 22 juli 2016

Ska beställa

Trots min gigantisk hög med böcker som ligger olästa där hemma, så har jag ändå några böcker som jag kommer att köpa hem när lönen kommer!

1. Bortom Portalen
En novellsamling som jag har varit sugen länge på! Fantasy, Sci-Fi och skräck och med några författare som jag känner till och några nya.




2. 13 Svarta Sagor om Superhjältar 
Ytterligare en novellsamling som jag har läst mycket bra om på bloggar och facebook. Nu tyckte jag att det var dags att beställa hem den själv!




3. De Föräldralösa
En bok som inte alls är "min stil" egentligen, men något med den gjorde att jag bara ville läsa den. Får hoppas att den är lika bra som jag hoppas!




4. Stjärnfall
Uppföljaren till den sjukt bra boken Stjärnklart. Den här är nog den första som jag kommer att sätta tänderna i. Stjärnklart slutade med en väldigt stor cliffhanger och sedan såg jag igår på jobbet att den tredje boken i serien kommer ut snart, så då måste jag ju läsa denna nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar