torsdag 29 juni 2017

Redigering i BuJo

I min Bullet Journal har jag det mesta nu för tiden. Kalender och anteckningsbok i ett och den är alltid med! Så, i förra veckan såg jag en sida som en kurskamrat hade gjort och jag kände att jag bara MÅSTE ha en sådan! För jag är helt enkelt beroende av att skriva saker i en fin lista och sedan kunna bocka av dem/stryka dem.


Så på den här sidan kommer jag att följa min redigering och mitt mål att faktiskt bli färdig med manuset så jag kan skicka in det till förlag!


================================================================

Läs mer om mig under fliken "Om mig" och lämna gärna en kommentar!
Följ även bloggen på instagram, @elinasbokliv , eller bloglovin, @elinacomstedt

  https://www.bloglovin.com/@elinacomstedt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar