söndag 9 juli 2017

Slappsöndag

Idag blir det till att bara ta det lugnt resten av dagen. Kl är nu 14.45 och jag har iaf dammsugit, så jag tycker att jag kan få ledigt nu. De kommande 3v kommer jag att jobba halvtid med även 2 lördagar.

Jag har precis gjort min första islatte hemma och konstaterat att den blev ganska bra faktiskt! Nu ska jag bara köpa lite vaniljextrakt (eller vad det heter) så att jag kan få lite smak på den också, sedan kan jag nog sluta att slänga ut så mycket pengar på islatte inne i stan. (Det går alldeles för mycket där)

I veckan kom Seminarieprogrammet från bokmässan hem i brevlådan, så jag ska tillbringa lite tid med att kolla igenom den och se om det är något jag vill gå på (säkert vääääldigt många). Ska du dit? Hur tänker du kring alla seminarier isf?


Jag önskar er alla en fortsatt trevlig helg! Nu, ska jag nog gå och köpa lite jordgubbar som jag kan äta när jag kollar i tidningen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar