lördag 26 augusti 2017

Goodreadsmål

Varje år så är jag med i Goodreads läsutmaning. De senaste åren har jag pluggat och det har inte blivit så supermycket läst. Pga det så har mitt mål varit ganska lågt, 15 böcker. I år, speciellt nu i sommar, har jag haft betydligt mer tid att läsa och jag är nu uppe i 17 lästa böcker! Så med 4 månader kvar av året så har jag redan nått mitt mål för i år! Woho!!
Så, jag har bestämt mig för att inte utöka mitt mål på Goodreads, utan bara fortsätta läsa böcker. Sedan får vi se hur många böcker jag kommer upp i och vilket nytt mål jag sätter för nästa år!



Här är böckerna som jag har läst 2017!!
  1.  Den tunna hinnan av Astrid Ahlberg
  2. 13 svarta sagor om superhjältar av Jonny Berg m.fl (en novellsamling)
  3.  Att skriva av Stephen King
  4. Krigarens svärd (Magnus Chase #1) av Rick Riordan
  5. The Hammer of Thor (Magnus Chase #2) av Rick Riordan
  6.  Middagsmörker (Idijärvi #1) av Charlotte Cederlund
  7. Mamman och den lilla draken av Sofi Poulsen
  8. Den ökända historien om Frankie Landau-Banks av E. Lockhart
  9. Älskade Djur av Per José Karlén 
  10. Svenska Spöken
  11. Det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan
  12. Timglaset av Gena Showalter
  13. Ingenting och allting  av Nicola Yoon 
  14. Drakens Dotter - resans början av Ulrica Edvinsson Sundin
  15. Scarlet av Marissa Meyer
  16. The Eye of Minds av James Dashner
  17. Reisa (Röda ögon #1) av Emelie Kempe



3 kommentarer:

  1. Kul att du redan har nått det. Jag är inte så långt ifrån mitt heller men trodde absolut inte att augusti skulle bli min läsmånad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen! Vad kul att du fick en bra läsmånad! Alltid mysigt med det!

      Radera