lördag 30 september 2017

Bokmässan dag 2

Idag är jag mycket piggare när vad jag var efter dagen igår. Jag vet inte riktigt hur, men dagen idag gick förbi superfort! Självklart blev det en hög med böcker idag också!

Dagen började med att lyssna på Åsa Hellberg och köpa Sonjas sista vilja signerad till lilla mamma! Hon var riktigt rolig och jag gillade verkligen hennes sätt att berätta om böckerna som hon skrivit.


Sedan strosade jag lite och hamnade (inte överdrivet förvånande) borta i fantastikgränden igen. Hälsar på de flesta och tycker faktiskt att det är lite jobbigt att jag känner till de flesta där nu, när jag inte har möjlighet att köpa allas böcker. För bara för att jag inte köper dem betyder ju inte det att de inte verkar intressanta! Bleh, gillar de inte alls! 




En bild ut mot hallen tagen uppe från press-loungen. Det här var ganska sent på eftermiddagen, därför är det inte så supermycket folk.



De här tre böckerna ovan kommer att vara med i en utlottning på bloggen i nästa vecka, så jag hoppas att många vill vara med på det!

Två novellsamlingar med bröderna Grimms sagor i ny tappning

Två graphic novels (ledsen, minns inte det svenska ordet just nu)

Delar av bibeln i manga-format

En fantastisk humoristisk kalender som ger värdefulla tips på hur man förbereder sig för en katastrof

Och till sist en Zombie-bok och en mysig liten kattbok!
Så, det här var allt för idag! Jag ska imorgon se om jag kan fixa lite mer saker till tävlingar! Hade varit superroligt om jag kunde ha några stycken.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar