måndag 18 september 2017

Läser i veckan

Förra veckan gick i ett svep, jag har inte hunnit så mycket som lyfta på Ordbrodösen! Den här veckan kommer jag dock att försöka ta tid till att läsa Dexter Olsson Adventures av Michael Wiander då jag nu har fått boken inbunden (så jag slipper att läsa på plattan). Det är en riktig liten tjockisbok med 639 sidor!


Förra veckan så hann jag lyssna klart på Ceremonin som jag planerade. Något jag kanske inte planerade dock var att jag även hann med både Eliten och Den Utvalda också! (Del 2 och 3 i serien) Men nu tror jag att jag ska ta en liten paus ifrån den och lyssna på Den lilla bokhandeln runt hörnet av Jenny Colgan istället. Jag känner för lite feelgood just nu.


Hur ser läsplaneringen ut för dig den här veckan?

6 kommentarer:

  1. Den lilla bokhandeln runt hörnet är jag nyfiken på att läsa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har kommit en liten bit idag. Verkligen glad över att jag fått tummer ur med den nu! :)

      Radera
  2. Den lilla bokhandeln runt hörnet måste jag läsa någon gång :). Men min plan för veckan annars är att läsa #seriöstdeträckernu och Drömfakulteten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den verkar så mysig! :D
      Jag tror inte att jag hört talas om någon av de böckerna.. får kolla upp dem! :D

      Radera
  3. Jenny Colgan har jag inte hunnit med ännu men jag är bra nyfiken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt :) Ja, jag har kommit en liten bit in ännu och den är än så länge ungefär så gullig som jag förväntat mig :)

      Radera