söndag 1 oktober 2017

Bokmässan dag 3

Idag var det den tredje och sista dagen på bokmässan för mig. Det har varit sjukt kul att kunna vara på mässan i så många dagar och gå runt utan att behöva stressa det minsta! Jag har gjort massor av saker som inte finns i bilder, då jag helt enkelt var så upptagen att jag glömde bort det.

Men här är iaf de tre serieböckerna som jag köpte/fick idag. Mulleboken och Hemåt läste jag ut redan på tåget på vägen hem, väldigt nöjd!




Och nu till det superroliga!! Jag har fått 31(+3 igår) böcker av olika författare/förlag att lotta ut i olika tävlingar här på bloggen!! Kom gärna med förslag på vilken typ av utlottningar/tävlingar ni vill se!!

















Jag är supertaggad på det här och hoppas att du är det också! De flesta exemplaren är signerade!!! Jag tänkte ha en tävling i veckan och ha lite olika teman och så. Det kommer att dra igång nästa vecka, så håll utkik!

2 kommentarer:

  1. Men åh, Mulle älskade jag när jag var liten! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, han är supergullig! Du får hålla koll på bloggen så kommer ett signerat album att lottas ut om ett tag! ;)

      Radera